Saturday 16 March 2013

H E R O I N

Assalamualaikum... tak jawab dosa, mati seksa ! Walaweiii .. Oklahh, kat sini aku nak kongsi sikit review dari buku yang aku baca . Banyak2 buku , tajuk "HEROIN" jugalahh yang pikat hati jantung ni . ahaks.. *yuksss* . Hah. Mesti korang ingat heroin tu dadah bukan ?? hahahaXD.. idoklerr, HEROIN ni lebih kepada kisah gegurl yang endingnya..hurmm, mendukakan lah. Takyah nak assume sgt happy ending dlm buku ni, semuanya duka duka. :'( . Sobs3.  Ni hah bukunya !




Ohsem kan? depan2 dah cover kaki. Heh. Aku pun pelik. maybe sebab kaki perempuan kot. Layan ajee.. Dalam Heroin ni, banyak benar subsnya.. takpe2 aku tulis .

Filem faksi

Gadis Sigaret

Simetri

Khilaf

Hanyut

Indikasi 

Saatnya

Penulis

Once

Julia

Antara subs yang buat hati aku luluh dalam buku HEROIN ni , teng teng teng... KHILAF . Aku tak taulah kenapa.. maybe sebab aku jenis org yang sukakan jenis jln cerita yang penuh duka lara jiwa kosong. Heh. Apa aku merepek seyh ?? Hahaha. *insane kejap* . Aku tak reti bab sastera2 ni sebenarnya , huhu.. tapi xpe. maybe dengan gamba2 yang *comel* kat bawah ni korang paham ape aku nak sampaikan.. heehehehe






Babak 1 








Babak 2 



Babak 3





Babak 4







Babak 5


Babak 6 





Babak 7 




Babak 8 




.....The End .....


Nak tahu apa kesudahannya ?? Anak lelaki lagi yg 1st dah jadi kaya raya, halau maknya keluar dari rumah... yang ketiga , masuk jail. yang perempuan ? Ya. Itulah penyesalan yang teramat sangat buat ibu apabila dia dengan sendirinya menghalang anaknya meneruskan pelajaran plus paksa kahwn dengan orang yang konon lagaknya alim tapi rupa-rupanya pembunuh anak perempuannya. Sadis kan? Serius. Kalau aku, maybe dah lari dari rumah kot.. hahahaXD. just kidding ! . Tabik spring lah kat Jasmin ni ! Eh, xbgtau pon namanya dari first.. Her name Jasmin. Okey. Itu saja. Thanks u all kalau apa yang aku tulis buat sakit pale korang nak faham. hehehehe :D. Peace Yaww ! 




No comments:

Post a Comment

    Pages

    Search This Blog

Etiketler

Popular Posts

Followers